Contact

Heeft u een vraag, opmerking of klacht? Laat het alstublieft weten, dan doen wij ons best om u te woord te staan. Contact opnemen kan op verschillende manieren:

Klachtenformulier

Heeft u een klacht of ziet u iets wat verbeterd zou kunnen worden? Stuur dan een email naar klantenservice@knagersnatuurlijk.nl, zodat wij u tevreden kunnen stellen en de webshop kunnen verbeteren. Vergeet niet uw volledige naam en eventuele bestelnummer te vermelden.

Vragen stellen via de Live chat

Via de webshop kunt u met ons chatten, u kunt dan al uw vragen over de producten stellen. Wanneer de eigenaar online is krijgt u spoedig antwoord, maar ook wanneer de chat offline is kunt u uw vraag bij de eigenaar neerleggen en krijgt u binnen 24 uur reactie (muv het weekend). Momenteel heeft de live chat nog geen vaste openingstijden, we hopen binnenkort iedere dag op een vast tijdstip online te zijn om al uw vragen snel te beantwoorden!

Email

Wanneer u niet gebruik wilt maken van de chat of een uitgebreide vraag heeft kunt u ons uiteraard ook gewoon een email sturen. Tijdens kantooruren krijgt u vaak dezelfde dag nog antwoord, we streven er naar om op werkdagen binnen 24 uur te antwoorden.

Ons emailadres: klantenservice@knagersnatuurlijk.nl